Met meer dan 8 jaar ervaring op online marketing vlak, projectmanagement, drukwerk, vormgeving en meer, ontzorgt Jo Marketing klanten op verschillende gebieden. Je kunt bij Jo Marketing terecht voor:
Marketing boost
Heeft jouw bedrijf geen actief plan of doel als het gaat om de vind- en zichtbaarheid, positionering, branding, social media enzovoort?
Jo Marketing is hét adres voor een vertaalslag van de huidige activiteiten naar een professionele uitstraling. Een uitstraling die past bij wat jij door de jaren hebt opgebouwd. Een professionele uitstraling. Zowel on- als offline.
Ben jij benieuwd waar nog kansen liggen op marketingvlak bij jouw bedrijf? Laten we die dan (samen) in kaart brengen!
Content
Er is een website, een Facebookpagina en misschien zelfs een Instagram- of LinkedIn account. Maar er gebeurt weinig. Hoe pak jij dit aan?
Voor diverse bedrijven heeft Jo Marketing content verzorgd: van social media posts en campagnes tot de invulling van brochures, magazines en meer.
Gericht op de doelgroep, met mooie resultaten tot gevolg. Jo Marketing wordt veel ingeschakeld bij de creatie of het redigeren van teksten voor verschillende uitingen.
Trainingen
Social media is bij bedrijven nog steeds een ‘ondergeschoven kindje’. Zeker wanneer het ‘toch al druk zat is’, wordt er geen tijd gemaakt voor branding. Zonde!
Vaak wordt er voor marketing een externe partij ingeschakeld. Maar op de werkvloer ‘gebeurt het allemaal’.
Jo Marketing traint daarom geregeld medewerkers om efficiënt én authentieke, maar toch professionele content te creëren. Voor social media, maar ook activerende teksten voor andere kanalen.
”Schoenmaker, blijf bij je leest”
Van marketeers wordt er wel eens gedacht dat je alles kunt. En doet. Contentcreatie, fotografie, video’s maken, SEO en SEA en meer. Ik geloof erin dat je moet doen waar je goed in bent. En dat wat energie geeft. Daarom heeft Jo Marketing duurzame relaties opgebouwd. Met echte vakidioten. Hierdoor kan ik je vanuit een samenwerking – maar wel met één vast aanspreekpunt – ook blij maken met: